سيد اميرعباسسيد اميرعباس، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

سيد امير عباس بابا

داستانک ها و تصاویر جدید سید امیرعباس بابا قسمت دوم ...

1390/10/6 11:38
1,724 بازدید
اشتراک گذاری

 

سری به ادامه مطلب بزنید و بخندید و شاد باشید...

نظر یادتون نره...

سید کوچولو: می بخشین اون قاقانونوچه من افتاد رو زمین ...بدید من تا بخورمش ... خوشمزه

 

 

سید کوچولو: بذارید ببینم موهام چقدر بزرگ شده...

 

 

من خوشگلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللم؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

سید کوچولو: بابایی ... ولم کن ببینم چرا زور میگه... آخه اون ماشین منو چرا نمیدی بهم؟؟؟؟

 

سید کوچولو: مامان و بابای عزیزم ...! ببخشید اگه شبا زیاد گریه می کنم یا اذیتتون میکنم یا شبا توی مای بی بی خودمو خیس میکنم ... من خجالت میکشم ازتون... فقط به من غذا بیشتر بدید نیشخند

 

 

ادامه دارد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مشکات
6 دی 90 11:57
نمیخواد تو آینه نگاه کنی امیرعباس من که گفتم موهات( همون شویدات) را بری سلمانی مرتب کنی بعدشم آره که خوشگلی خیلی هم خوشگلی خیلی بیشتر بیشتر بیشتر تر تر .....
مامان آرینا
6 دی 90 12:21
سلام مهربونم .آرینا مو فرفری با یک شعر در وصف نی نی وبلاگ در جشنواره شرکت کرده. خوشحال می شم به کد 191 به آرینا و کد189 به وبلاگ بیا تو ببین چه خبره رای بدهید. http://arinapezhman.niniweblog.com http:/yesmusa.niniweblog.com
مامان ملینا
6 دی 90 12:22
سلام مامان امیر عباس به حرفهای گلت گوش کن براش غذا زیاد بده بخوره تا قوی بشه.
سجاده نشین ره عشق
6 دی 90 13:02
))) فقط به من غذا بیشتر بدین) آخه کوشولوی من بابای گداااات خسیستت غذا داره بده..همون خرسیتو بخور این بابای گداااااااااااااااااااااااااااااات هیچی نمیده بخوری تو بزرگ بشی... گدااااااااااااا گداااااااا بزرگ شدی بگو عمو سجاده میگه گدااااااااا بگو چرا میگفت گداااااااااااااااااااا: خسیس گدااا
علی
6 دی 90 13:06
فدات سید جیگرتو خام خام
مونا
6 دی 90 13:42
سید کوچولو..بالاخره یه روز میام قائن میدزدمت...ازمن این هشدار رو داشته باش بعدا نگی نگفتم.......تا بابایی شما باشه که انقدر عکسای خوشگل از شما نذاره....
-----------
6 دی 90 14:25
خیلی نازی شما امیر عباس جان خیلی خدا واسه مامان بابات نگهت داره
عمه حزب اللهی
6 دی 90 18:45
غذا میخوای چیکار کنی عمه؟ باید درس بخونی
مونا
6 دی 90 19:56
باباییش من بی اجازه عکس سید کوچولورو برای خودم سیو کردم ....بدون کسب مجوز ازشما....
صبا ایرانی
7 دی 90 10:02
سلام جیگمل من فدات شم اگه به به از دستت افتاد زمین دییگه اه اه می شه ور نداری هامش کنی . خوب گلم
نگین مامان رادین
8 دی 90 2:23
سلام سید کوچولو ماشاالله چه قدر بزرگ شدی ناز شدی اقا شدی.
zahra
9 دی 90 18:27
اره عزیزم خوشگلی پسری به خوشگلی تو ندیدماگه تو اینه نگاه کنی حرفمو باور میکنی فدات شم اگه بابایی خسیسه عمو سجاده که میتونه غذا بده اخه دستو دل بازه
مامان علی خوشتیپ
12 دی 90 10:34
تو خوشگلی ،ماهی،نازی عزیزم عاشق اون عکست شدم که سرتو پایین انداختی
ریحانه
21 دی 90 10:13
ای جانمممممممممممم لباشو خداااااااااا دلم میخواد فشارش بدم گریش در بیاد گمبولیییییییییییی خیلی نازی سید کوچولو......خوشگله.........چشمم نخوری