سيد اميرعباسسيد اميرعباس، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

سيد امير عباس بابا

خبرهای جدید از مشهدی سید امیرعباس +تصاویر جدید

1390/10/5 13:27
1,541 بازدید
اشتراک گذاری

 

خبرهای جدید رو از زبون سید امیر عباس در ادامه مطلب بخونید + تصاویر جدید

راستی نظر یادتون نره

 

سلام به همه دوست جونام

 

چند روزی رو رفته بودم مشهد جای همه تون خالی بود ... اینم بگم برای اولین بار به مشهد سفر کردم و این بود که نائب الزیاره همه اونایی که به یادم بودن بودم قلب

 

کلی سوغاتی و وسایل با خودم از مشهد آوردم البته برای خودم و بابایی

 

دیشب بابایی برام یه استخر و یه مبل خریده دیشب تا صبح تو استخر بودم و وقتی می خواستن منو از تو استخر بردارن کلی گریه می کردم

امروز بابایی می خواد برام کلی توپ بخره تا استخر توپ درست کنیم با هم دیگه

 

برا خودم کم کم دارم مرد شدم

 

غذای کمکی هم می خورم ،

خنده هام خیلی وقته به قهقهه تبدیل شده،

گریه هام با اشک زیاد همراه شده،

جیغ و داد و فضولی هام خیلی زیاد شده

و ...

  

 

مظلوم نمایی به سبک سید امیر عباس رو ببینید نیشخند

 

نظر یادتون نره ها ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زهرا
27 آذر 90 10:56
سلام پسر گلم امیر عباس عزیزم زیارتت قبول سوغاتیهاتم مبارکت باشه واسه صبا دعا کردی - دوستت داریبم خیلی زیاد
مامان رومینا
27 آذر 90 11:04
زیایرت قبول امیرعباس.واسه رومینا هم سوغات آوردی؟؟؟استخر نوت هم مبارککککککککککککککککک
مونا
27 آذر 90 11:18
زیارت قبول خوشگلم...ممنون که برام دعا کردی ...دعای تو بهترین سوغاتیه..... یادت باشه تابستون این استخرو پر کنی از آب و شنا کنی ..بابایی زرنگه کادوی چند منظوره خریده برات ....
مامان وروجک
27 آذر 90 11:39
@};زیارت قبول اقا امیر عباس!استخر ومبل هم مبارکت باشه
مشکات
27 آذر 90 13:56
امیرعباس جونم پس چرا تو استخر بدون آب لم دادی؟! تابستون که شد بگو بابایی برات پر آبش کنه و حسابی حالشو ببر
صبرا
27 آذر 90 17:48
سلام کوچولوی بامزه ... زیارت قبول
زهرا سادات
27 آذر 90 18:00
سلام مهربونم زيارتت قبول عزيزم
سجاده نشین ره عشق
27 آذر 90 20:09
بابا موج های آبی...دست مارو هم بگیر سید کوشولووو خیلی میخوامت...راستی بابا رو راه ندی تو استخرت ها یا پول بگیر 20 هزار تومن..بگو خرج دارم دیگه
mahtab
28 آذر 90 8:29
زیارتت قبول عزیزم