سيد اميرعباسسيد اميرعباس، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

سيد امير عباس بابا

عكس + خاطرات زندگي سيداميرعباس (قسمت هفتم)

1390/7/17 19:31
1,489 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

 

سلام به همه همراهان و دوستان سيد اميرعباس بابا

.: سيد اميرعباس جان تا این لحظه ، 3 ماه و 26 روز و 1 ساعت و 34 دقیقه و 5 ثانیه سن دارد :.

از زبون سید امیرعباس بابا

 

سلام دوست جونای خودم

 

 

ادامه خاطره رو در ادامه مطلب بخونيد...

niniweblog.com

 

سلام به همه همراهان و دوستان سيد اميرعباس بابا

.: سيد اميرعباس جان تا این لحظه ، 3 ماه و 26 روز و 1 ساعت و 34 دقیقه و 5 ثانیه سن دارد :.

از زبون سید امیرعباس بابا

 

سلام دوست جونای خودم

یک ماه و نیمه که رفتیم خونه جدیدمون و اونجا خیلی خوبه ... babysmiley1f.gifمن برا خودم یه اتاق جداگانه دارم... بابام برام یه تخت گرفته و من شبا توش میخوابمconnie_38.gif بابایی چند تا عکس خوشگل ازم چاپ کرده و روی دیوار نصب کرده... سقف خونه من هم ستاره بارون شده و شبها وقتی لامپ رو خاموش میکنیم بالای سرم پر ستاره ست ...

چند روزه که وقتی مامانی و باباجون Laie_7.gif دارم باهام تمرین میکنن که من چند کلمه رو یاد بگیرم 288.gif ... منم به خوبی دارم کلمات (آقا و دَدَ و یووویووو) رو تلفظ میکنم...

حرف زدن خیلی خوبه من میخوام زودتر حرف زدن رو یاد بگیرم

****************************

دیروز بابایی برام یه دستگاه دی وی دی و دو تا باند بزرگ گرفته که صداش خیلی محشره و برام داره برنامه کودک میگیره تا خیلی بیکار نباشم ... بابایی برام سی دی مداحی گذاشته بود و من کلی ساکت بودم و ذوق کرده بودم...

منم میخوام در آینده مداح بشم وبرا امام حسین بخونم...

شماها دعام کنید...

********************************

یه چیزی که یادم رفت بگم من زیاد شیشه شیر نمیخورم اما وقتی شیشه شیر میدن بهم خودم شیشه شیرمو نگه میدارم

امروز یه کم ماست خوردم

میخوام کم کم غذاهای کمکی رو شروع کنم

راستی موهامم کم کم بزرگ شده

از شما دوست جونام میخوام که منو دعا کنید و وقتی بهم سر میزنید برام نظر بذارید

خوشحال میشم

فعلاً یا علی مدد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان بهنام
13 مهر 90 18:34
سلام . چه بجه نازی دارین ان شا الله مدرسه رفتنش و دانشگاه رفتنش و .... به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم . http://behnam.niniweblog.com
کارن
13 مهر 90 18:38
وای چه نی نی نازی
صبا
13 مهر 90 18:45
سلام سلام نی نی خوشگله خوشمزه دوست منو صبا میشی؟
سجاده نشین ره عشق
13 مهر 90 20:33
ای جااااااااااانم امیر عباس جونی/میخوامت عزیز دلم/ ایشالله بابت تورو میاره اینجاا کلی کی میکنیم.فقط میخوام ببینمت راستی باز نامردیه چهارم شدم
مامان تارا و باربد
13 مهر 90 23:08
باسلام ماشالا به اين گل پسر ايشالا هميشه سالم باشه و سايه پدر و مادر بالاي سرش باشه. از اينكه بهما سر زدين تشكر مي كنم. شما هم مراقب هواي پائيز و زمستون باش. كلاه يادت نره عزيزم
مامان ماهان
14 مهر 90 13:14
100000000 ماشاالله خدا حفظش کنه و همیشه زیر سایه پدر و مادر باشه شما هم مراقب خودت باش عزیزم که سرما نخوری
مامان امیر علی
14 مهر 90 14:05
سلام امیدوارم پسرک نازتون همیشه سالم و سرحال و شاد باشه.
معصومه سادات
14 مهر 90 18:25
سلام عمه جون خوبي؟ ماشالله چقد بزرگ شدي انشالله حرف زدنم ياد ميگيري عمه جون فقط قول بده حرفاي خوب ياد بگيري مراقب خودت باش دوستت دارم و ميبوسمت عمه جون
مامان ال آی
14 مهر 90 20:20
سلام از اینکه به وبلاگم سر زدید ممنونم گل پسر نازی دارید.
مامان گیسو
15 مهر 90 2:06
خدا حفظش کنه خیلی نازه ماشاا...
مامان علي خوشتيپ
15 مهر 90 16:35
الهي خاله قربونت بره سيد كوچولو البته ديگه نبايد بگم كوچولو ،ماشالله ديگه داري مردي ميشي با اون لباس طوسيه خيلي جيگر شدي اتاق نو هم مبارك .ميشه به بابا جون بگي از ستاره ها هم عكس بذاره. در آينده همينجوري كه از آپات خبرمون ميكني ،هر وقت مداحي هم داشتي خبرمون كنيا.علي زير منبري خوبيه
مامان فرنيا
16 مهر 90 8:17
سلام عجب مردي شدي اقا سيد ولي هنوز زود غذا بخوري يكمي صبركن بگذار 6ماهه بشي بعد حالا كه هنوز 4ماهه هم نشدي بعد هم به بابا و مامان بگو كمي در باره ان ستاره هاي نوراني تحقيق كنند ميگن اشيا فسفر دار واسه بدن بخصوص ني ني ها ضرر داره حالا ديگه حتي ساعت سازيها هم اجازه ندارن ساعتهايي كه صفحه شب نما دارن بسازن
مامان نازترین نینی دنیا
17 مهر 90 1:32
الهی عزیزم.چقدر جیگری تو کوچولو. خدا بهت سلامتی و طول عمر و سعادت بده عزیزم. ایشاللا تو همه چی موفق باشی.
سمیه :مامان مسیح مقدس
17 مهر 90 3:44
¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ¦¦¦¦¦ عزیز خاله...روزت مبارک گلم ¦¦¦¦¦ .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ ما آپیم با عکسهای جدید مسیح بیا پیشمون عزیزم
زهرا
19 مهر 90 11:08
سلام به خادم کوچولوی امام حسین .دست مارو هم بگیر هر چییه بچه پیغمبری بهبه عجب دوست خوبی
mahtab
24 آذر 90 13:35
الهی من فدای تو کوچولو