سيد اميرعباسسيد اميرعباس، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

سيد امير عباس بابا

چند خط خاطره و عکس جدید از سید امیرعباس...

1390/12/5 19:00
1,781 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدائیش اگه ادامه مطلب رو نبینید ضرر کردین نیشخند

 

شما رو به مرگ اوباما و دار و دسته ش قسم نظر یادتون نره نیشخند

اسم ایشون تپلو هستش

دوست جدید سید امیرعباس که بابایی براش خریدهقلب (زنده باد بابایی) نیشخند

سید امیرعباس: چیه ؟؟؟؟ به این میگن استتار از دست مامان و بابا نیشخند

سید امیرعباس: کی بود چپ چپ نگام کرد؟؟؟؟؟ نفس کشششششششش

 

 

سید امیرعباس: اگه گفتین چی تو دستمه ؟؟؟ جایزه دارین...

اصلاً هم پرتقال نیستا

 

بفرمائید پرتقال...

این آقا سید کوچولو عاشق پرتقال هستند و چند روزه به جز شیر مادر و سه وعده پرتقال هیچی نخوردند نیشخند

سید امیر عباس: دیگه پرتقال نیسسسسسسسسست... خودم نوش جانش کردم خوشمزه

 

سید امیرعباس: می بخشین میشه به باباییم بگین بازم برام پرتقال بخره؟؟؟قلبفرشتهخجالت

 

 

نفرین میکنم خواب هیولا ببینین اگه نظر نذارید و برید از اینجا ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

سجاده
5 اسفند 90 19:03
امان از دست شکم ..چه میکنه این شکم..چه خوشگل شدی سید
مامان علي خوشتيپ
5 اسفند 90 20:23
الهي فداش.چه خوشگل خوابيده.خاله قربونت بره خودم برات پرتقال ميخرم.مركز مركبات تو خوزستانه
مامان علي خوشتيپ
5 اسفند 90 20:24
به كوري چشم اوباما و دار و دستش يه نظر ديگه هم گذاشتم
مامان علي خوشتيپ
5 اسفند 90 20:26
تا سه نشه بازي نشه... يادم رفت بگم عروسكتم خوشگله دست بابايي درد نكنه. قراره وزارت دفاع رو بديم به سيد كوچولوي قهرمان
معصومه سادات
6 اسفند 90 13:27
سلام

وااااااااااااي چه ماه شدي
موهاشو

خودم برات مي خرمم عمه جون

مواظب خودت باش


سلام عمه خانم

میگم کجا آدرس بدم بهتون یه کامیون پرتقال براش بفرستین
ما منتظریم
وحیدرضا(تکاور)
6 اسفند 90 13:29
عمو وحید رضا قـــربون این سیدامیــــر عباس بشه!!!
هزار ماشالا.....بترکه چشم حسود....مخلصیم سید امیر عباس


زنده باد عمو وحید تکاور
عمو وحید من و بابایی دوستت داریم
بازم بیا به وبلاگم سر بزن

با تشکر سید امیرعباس
:x
مهتاب کوچولو
8 اسفند 90 10:43
خیلی قشنگ بود


سلام
ممنونم مهتاب کوچولو
بازم به وبلاگش سر بزنید
ریحانه
8 اسفند 90 10:52
ای خداااااااااااااااااااااا
جیگرشوووووووووو
دلم میخواد لپاشو بکشم گریش در بیاد
عزیزمممممممممممممم
گمبولی گردالووووووووو بوس بوس بوس بوس


سلام
اولاً خودم روزی یک بار لپشو میکشم و گاز میگیرم و گریشو میبینم
دوماً بچه م دیگه الان گردالی نیست
بعدشم ممنونم
مامان آرتین
8 اسفند 90 11:03
ای جونم خاله کاش پیشم بودی ومحکم بغلت میکردم بااین ژستات
خاله جون مگه شما 1ساله شدی که پرتغال میخوری





ممنونم خاله
از طرف سید امیرعباس روی آرتین جون رو ببوسید
خب ماشالله خیلی دوست داره و کلی هم خودکشی میکنه برای پرتغال
مهتا
9 اسفند 90 15:36
سلام به امیر عباس خوشکل و مامان بابای عزیزش سید وبت خیلی قشنگه .... خوش بحالت که مامان بابات اینقد هواتو دارن از کل وبت دیدن کردم ... بدون تعارف خیلی قشنگه دلتنگ کربلا از کلوب
مامان ابوالفضل
9 اسفند 90 17:57
ای جانم چه عسلیه این گل پسره
مامان آراد(تمپلی)
10 اسفند 90 7:58
سلام به این پسر گلی . واقعا اگه ادامه مطلب رو نمیدیدم ضرر می کردما چه عروسک نازی داری خاله .
عمه معصوم و مسافران آسمانی اش
15 اسفند 90 11:23
عزیزم انقدر پرتقال نخور هنوز برات زوده هر چند میدونم خوشمزه هست و گذشتن ازش سخته... میبوسمت قشنگم... به ما هم سر بزن سید کوچولو با اجازه میخوام لینکتون کنم...
ailinnaz
17 اسفند 90 19:50
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaay dooset daram amir abbase babaei 3fid barfie baba kheili doosesh daram amir abbas o
ازطرف من
17 اسفند 90 22:12
اينم يه نظر براي امير عباس_ بابا
مامان ماهان
19 اسفند 90 16:34
ای جووووووونم خیلی نازززززززی
زهرا
23 اسفند 90 10:15
نی نی جون خشن شدی حرفای ترسناک میزنی
مامان ملینا
23 فروردین 91 10:11
سلام امیر عباس جون برات پرتقال نمی خرن ؟خاله خودم برات می خرم عزیزم .نوش جونت بخور دیگه سرما نخوری باشه خاله .می بوسمت
مامان سويل
14 اردیبهشت 91 12:33
واي چه ناز خوابيدي خوشگل خاله عروسكت هم خوشگله گلم سويل هم دوست داره مامانش هم جوجوي خاله
ریحانه
30 خرداد 91 18:32
عاشقتممممممممممممممم تپلو مو قشنگ عزیزم بوس بوس