سيد اميرعباسسيد اميرعباس، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

سيد امير عباس بابا

لحظه شماري ... قسمت اول

1390/2/29 13:25
1,405 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

سلام به همگيhttp://mahsae-ali.blogfa.com

يه روز ديگه نزديك تر ميشيم به به دنيا اومدن اميرعباس بابا hanghead.gif من كه ديگه خسته شدم از اين همه انتظار خدااااااااا gaah.gif ولي خب به صبرش ميارزه

خب داريم خونه تكوني ميكنيم 4u2ap3b.gif آماده ي آقا سيد اميرعباس

وقتي كه بياد ايشالا زندگي عوض ميشه

همه خوشحال ميشن براش كادو ميارن thankyou.gifrose.gif

منم خودم براش كادو ميخرم ايشالا  shopping.gif     shopping2.gif بزرگتر بشه مامانش بهش غذا بده و تر و خشكش كنه connie_rockingbaby.gif  connie_feedbaby.gif منم كم كم براش يه دو چرخه ميخرم تا باهاش بازي كنه Laie_76Bmini.gifيه گهواره خوشگل براش خريدن كه ني ني نازم توش استراحت كنه connie_38.gif

ميخواستم اينجا عكس وسايلي كه براش خريدن رو بذارم همش آبي كمد و لحاف تشك و گهواره و رو رووك و همه چيز

 

برا ديدن وسايل و اسباب بازي هاش به ادامه مطلب بريد

ادامه اين بحث رو در روزهاي آينده مينويسم عینک

 

سلام به همگيhttp://mahsae-ali.blogfa.com

يه روز ديگه نزديك تر ميشيم به به دنيا اومدن اميرعباس بابا hanghead.gif من كه ديگه خسته شدم از اين همه انتظار خدااااااااا gaah.gif ولي خب به صبرش ميارزه

خب داريم خونه تكوني ميكنيم 4u2ap3b.gif آماده ي آقا سيد اميرعباس

وقتي كه بياد ايشالا زندگي عوض ميشه

همه خوشحال ميشن براش كادو ميارن thankyou.gifrose.gif

منم خودم براش كادو ميخرم ايشالا  shopping.gif     shopping2.gif بزرگتر بشه مامانش بهش غذا بده و تر و خشكش كنه connie_rockingbaby.gif  connie_feedbaby.gif منم كم كم براش يه دو چرخه ميخرم تا باهاش بازي كنه Laie_76Bmini.gifيه گهواره خوشگل براش خريدن كه ني ني نازم توش استراحت كنه connie_38.gif

ميخواستم اينجا عكس وسايلي كه براش خريدن رو بذارم همش آبي كمد و لحاف تشك و گهواره و رو رووك و همه چيز

 

ادامه اين بحث رو در روزهاي آينده مينويسم عینک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سجاده نشين ره عشق
29 اردیبهشت 90 21:14
سيد تو الان آدرس نمي خواي بدي من يه چيزي براش بخرم و بفرسم/خيلي نارمردي داداش/منو تو زندگيش سهيم نكني/مي كشمت/:
سجاده نشين ره عشق
31 اردیبهشت 90 19:38
سيد هنوز قسمت اولي داداش/كارگردان خوبي نيستي برو قسمت دوم بينم