سيد اميرعباسسيد اميرعباس، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

سيد امير عباس بابا

داستانک ها و تصاویر جدید سید امیرعباس بابا ...بخونید و بخندید

1390/10/5 13:23
2,189 بازدید
اشتراک گذاری

 

تصاویر و داستان های کوچیک رو در ادامه مطلب بخونید و لذت ببرید و بخندید

فقط نظر یادتون نره دوست جونای سید امیر عباس بابا

ممنونیم لبخند

 

  

سید امیرعباس در حال نوش جان کردن عروسک خرسی خودش...

پ.ن:

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سید کوچولو:عکس نگیر آقا ... فردا همه میگن به بچه غذا ندادن

 

  

 

سید امیرعباس از زاویه ای دیگر در حال خوردن عروسک خرسی

پ.ن:

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سید کوچولو: چقدر خوشمزه ست ...بابایی یه ده تا دیگه عروسک خرسی برام بگیر این یکی که تموم شد

  

سید امیر عباس از زاویه دیگه

پ.ن:

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بابایی: سید عباس بابا یه لقمه هم به من میدی؟؟؟؟

سید کوچولو: نهههههههههههههههه... همش مال خودمه...خیلی هم خوشمزه ست...چیز دیگه ای هم نمونده... تموووووووووووم شد...نیشخند

  

 

سید کوچولو: چیه تا حالا آدمی که از خواب پاشده و موهاش پریشونه ندیدین مگه؟؟؟؟

 

 

 

 

 

ادامه دارد ...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سجاده نشین ره عشق
5 دی 90 12:57
:اول شدم باز من..هوراااا:ِ میگم سید کوشولووو واقعا چیزی بهت نمیدنااا..بابات از همون اولش گدا بود گداااا خوشگل شدیااا..خوشگل: عمه حزب اللهیت کو بیاد ببینه اول شدم من:d
امیرحسین.ر
5 دی 90 12:59
سلام... ماشالله چقدر سید عباس بزرگ شدهمن زیاد میام وبلاگش اما حوصلم نمیذاره نظر بدم
خاله ی هویار
5 دی 90 13:57
واااااااااای خداییش این عکساش از همه ناااازتره ادم دلش میخواد بغلش کنه فرار کنه
مونا
5 دی 90 14:02
بابایی غذا که بهم نمیدی ..یه خرس کوچولو هم که گیرآوردم یواشکی بخورم میخوای شریک بشی..........
معصومه سادات
5 دی 90 14:15
سلام ناز شد گل پسرتون خدا نگهش داره
مهتاب
5 دی 90 15:02
ای جونم چه جیگری شدی عمه خدا حفظت کنه
عمه حزب اللهی
5 دی 90 18:48
اوووووووووووووووووووووووووووول فدات شم عمه جون مواظب باش انگشتاتو نخوری چیزی تهش موند ما هم هستیما
مشکات
6 دی 90 10:02
مو که چه عرض کنم شودهاشو نگاه کن فکر کنم کم کم یه سر باید بری سلمانی عزیزم
مامان علی خوشتیپ
12 دی 90 10:30
ای فدااااااااااش نگا چجوری نشسته گرسنمه.منم خرسک میخواااااااااااام
مامان ماهان
13 دی 90 0:52
ای جاااااااااااااااااان 1000000ماشاالله چقدر بزرگ شده