سيد اميرعباسسيد اميرعباس، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

سيد امير عباس بابا

سید امیر عباس مشهدی شد ...

1390/9/22 17:41
2,139 بازدید
اشتراک گذاری

در ادامه مطلب تصاویر جدید و متنوع از سید امیرعباس و تویحات این تاپیک رو بخونید...

حس میکنم جالب باشه براتون

نظر یادتون نره :):)

سلام به همه دوست جونام...

بمدت 4 روز عازم مشهد شدم و نائب الزیاره همه تون خواهم بود

اینم بهتون بگم که این اولین سفر مشهد منه

با مامانی رفتم

 

این چند وقته درست و حسابی دارم اذیت می کنم

سر جای خودم میشینم

قلت می زنم

جیغ می کشم

چند کلمه یاد گرفتم

غذای کمکی می خورم (سرلاک، ماست، سیب زمینی، چایی و ... و غذاهای مقوی حتی برنج)

نظراتتون رو برام بنویسید

منتظرتون هستم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سجاده نشین ره عشق
22 آذر 90 17:48
ها ها ها ها اول شدم سید دیدی میگفتی نمیشی به به مشهدی جون کوچولووو همین نیم ساعت پیش با بابات میحرفیدم میگفت من پست میذارم اول نمیشی بهت نمیگم ولی من اول شدم D:
shabnam
22 آذر 90 19:19
سلام وبلاگ قشنگی دارید به وبلاگ هانی و مهدی هم سر بزنید خوشحال می شیم. نی نی نازی دارین.تو این عکس شبیه دخترا شده.
علی
24 آذر 90 12:16
سلام خشگله الهییییییییییییییییییییییی.... زیارتت قبول جیگر خشگله غذاهای زیاد مقوی میل نکنیا برا اون معده ی کوچولوموچولت ضرر داره فداتتتتتتتتتتتت سید
mahtab
24 آذر 90 13:43
سلام مشتی امیر عباس جیگر خاله مشهدت قبول فدات شم. عزیز خاله مامان باباتو اذیت نکن جیگر کوچولو خاله فدای خنده هات
مونا
24 آذر 90 19:32
عاشقتم امام رضا چه زوارایی داری...مااااه
جغله كوچولو
27 آذر 90 21:36
جغله: سلام ... خوبين شما تبريك ميگم وبلاگ قشنگي دارين راستي مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم .. اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.