سيد اميرعباسسيد اميرعباس، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره

سيد امير عباس بابا

چند مطلب جدید + چند عکس جدید از سید امیرعباس بابا

1390/9/7 13:33
1,332 بازدید
اشتراک گذاری

 

جهت دیدن مطالب و عکسهای بیشتر ادامه مطلب رو بخونید

سلام به همه دوست جونام

 

امروز اومدم بگم من کم کم دارم خودم می شینم رو پای خودم و دیگه نیاز به کمک و پشتی ندارم

ایشالا باباییم بزودی عکساشو براتون میذاره

 

بعدشم از بس وروجک شدم وقتی دراز کشیده ام به دو طرف می چرخم و روی شکم می خوابم تازه اونجا هم به راحتی گردنمو مثل یه مرد بالا می گیرم

 

راستی چند تا کلمه هم یاد گرفتم و به خوبی تلفظ می کنم

مثل :

آقاااااااا

بابّاا 

مَ مَ

دَدَ

و ...

 

تازه جیغ میزنم  اساسی

جیغ هام گوش همه رو کر میکنه

 

تا یادم نرفته یه خواهش دارم

تو این شبای عزیز هم منو دعا کنید و از بچه هایی که بیمار هستن و روی تخت بیمارستان هستند هم فراموش نکنید

 

دوستتون دارم

برام نظر بذارید

منتظر نظراتتون هستم

یا علی مدد

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سجاده نشین ره عشق
8 آذر 90 16:29
ای خدا من رو از مقام اولی نگیر. اللهی امین به به سید امیر بعاس جونی.. میگم سید جان عزیز دل مداحی هم بخون دو روز دیگه.صدات فکر کنم از صدای بابات بهتر باشه..اخه بابات صدا نداره به درد بخوره که: گوش خراشه
مونا
9 آذر 90 13:07
سلام سید کوچولو جناب سجاده جدیدترین اخبار در مورد شمارو به ما گزارش میدن به بابا بگو از خجالت ایشون در بیان...
سجاده نشین ره عشق
10 آذر 90 17:52
ایشالله در میانD:
صبرا
11 آذر 90 23:56
سلام یادم بود که امشب شش ماهه میشه ... خدا حفظش کنه این عزیز رو برای شما ...
مامان طاها
12 آذر 90 10:07
شیر خوار کربلا نگهبانت باد.
مشکات
20 آذر 90 11:08
امیر عباس خیلی قشنگ شده ماشالله خدا حفظش کنه