سيد اميرعباسسيد اميرعباس، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

سيد امير عباس بابا

تاپيك نويسي سيد اميرعباس بابا

1390/6/23 13:20
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

این تاپیک از زبون سید امیرعباس بابا نوشته شده

لطفاً با حوصله بخونیدشفرشتهقلبلبخند

 

سلام به همه دوست جونای خودم

امیدوارم که همه تون خوب باشین و هنوز هم بهم سر بزنید

یکی دو ماه بود که بابایی نت رو قطع کرده بود و نمی تونست وبلاگ منو به روز کنه تا این که امروز دوباره اینترنت رو وصل کرده

تو این یکی دو ماهه کلی داستان برام و برا مامان و بابام پیش اومد که همش جالب بود

از بیدار موندن های شبانه تا کچل شدن تو ماه رمضون و سفر زیارتی به کاشمر و زیارت داداش امام رضا و اثاث کشی به خونه ی جدیدمون که حالا دیگه مال خودمونه

اول از همه براتون بگم از کچل شدنم تو ماه رمضون در ضمن به همه دوست جونام بگم من اصلاً گریه نکردم و بهونه نگرفتم

اگه باور نمیکنید خودتون ببینین

راستی تو این چند وقته چند بار هم با بابایی و مامانی رفتیم هیئت شب ولادت امام حسن و شبهای قدر جاتون خالی برا همه تون دعا کردم

بعد شبهای قدر مجبور شدیم اثاث کشی کنیم به خونه ی خودمون حالا دیگه من صاحب یه اتاق مجزا شدم و بابایی برام همه چیز خریده و تو اتاقم گذاشته

اینجا چند روزه هوا خیلی سرد شده و من مجبورم لباس گرم بپوشم عکسش رو تو تاپیک قبلی دیدین دیگه

چند روزه موهام دراومده کم کم سرم داره سیاه میزنه اینم یه عکس از موهای زیادم

اینم تا یادم نرفته بگم که کم کم دارم قهقهه زدن و خندیدن رو یاد میگیرم و به زودی توسط بابائیم عکسهاشو میتونید تو وبلاگم مشاهده کنید

 

 

اگه منو دوست دارید برام نظر بذارید و خوشحالم کنید

منتظرتون هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سجاده نشین ره عشق
23 شهریور 90 21:12
سید اس دادی که کچل کردی زشت شده باور کن شده/ کلی خندیدم/ ناز شده سید کوچولومون/ از باباش خوشگل تره الحدالله
مامان نازنین زهرا
23 شهریور 90 23:37
خسته نباشی سید کوچولو این قدر فعالیت کردی چه قدر نمکی شدی کچل شدی
مامان ماهان عشق ماشین
24 شهریور 90 10:23
زنده باشی.
هادی کامل
24 شهریور 90 11:18
الهی زنده باشی
مامان ماهان
24 شهریور 90 15:00
به به اولا برگشتن دوباره مبارکهههههههه دوما خونه جدید میارکههههههههههههه ماشاالله پسرمون چقدر بزرگ شده آقا شده ناناز شده بوووووووووووووووووووس
سجاده نشین ره عشق
25 شهریور 90 11:57
راستی فراموش کردم بگم بازم اول من بودم
معصوم
25 شهریور 90 22:47
سلام خوبي عمه جون چقد ناز شدي خونتون مباركه انشالله يه روز خودت بخري چه بافتني خوشكلي هم تنت كردي حتما اونجا خيلي سرد شده مراقب خودت باش ناناسم
مامان گیسو
27 شهریور 90 17:20
مامان احسان
28 شهریور 90 20:01
الهی.. چرا سید کوچولورو کچل کردین؟
مامان علي خوشتيپ
2 مهر 90 14:57
ماشالله چقدر بزرگ شدي سيد كوچولوي با نمك
فاطمه مامان مریم گلی
8 مهر 90 11:07
سلام به اقا سید کوچولو چقد ماشالله بزرگ شدی کچل خان خونه جدید مبارک خوش میگذره مامان جونتو از ظرف من سلام برسون
مامان ماهان
11 مهر 90 23:59
سلام اى دوست گاه بيگاه در دفترچه خاطرات دلت ياد دلى كن كه گاه بيگاه بياد توست